Πείτε μας για το δικό σας project!

Περιγράψτε μας το project σας και δείτε τι ιδέες και προτάσεις μπορούμε να ετοιμάσουμε για εσάς.

Ζητήστε συμβουλή

Glinavoscellar.gr: Η επιτυχημένη συνεργασία της Generation Y με το Κτήμα Γκλίναβος επικυρώνεται με ένα νέο business unit για το brand

δημοσιεύθηκε στις 24/04/2018

Το https://www.glinavoscellar.gr/el ήρθε να επικυρώσει μια τεράστια στρατηγική επιτυχία που οδήγησε το Κτήμα Γκλίναβος (ένα από τα μεγαλύτερα κτήματα παραγωγής κρασιού στην Ελλάδα, με εξαγωγές σε πάνω από 10 χώρες και 90 διεθνή και εθνικά βραβεία ποιότητας) στην ισχυροποίηση της εταιρικής του ταυτότητας και στην ανάδειξη των ανταγωνιστικών του πλεονεκτημάτων, μέσω μιας εννιάμηνης επικοινωνιακής στρατηγικής («8 λόγοι για να επιλέξεις Γκλίναβο»), καθιστώντας το ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των καταναλωτών.

Μετά από τα εντυπωσιακά εμπορικά αποτελέσματα και το πλήθος των βραβεύσεων για το brand, το Κτήμα Γκλίναβος ανέθεσε στην ομάδα της GY τη δημιουργία και το λανσάρισμα του νέου online B2C καταστήματός του.

Το νέο δυναμικό business unit του brand απολαμβάνει όλα τα λειτουργικά οφέλη και τους καινοτόμους αυτοματισμούς που επιτρέπουν την διεύρυνση του κύκλου εργασιών του μέσω του ψηφιακού καναλιού και προσδίδουν προστιθέμενη εμπορική αξία στην επιχείρηση.

Κεντρικό σημείο του project αποτελεί ο καινοτόμος σχεδιασμός του online καταστήματος, το οποίο όχι μόνο αποπνέει τη γενικότερη φιλοσοφία και την αισθητική του brand, αλλά επιτρέπει και ένα πλήθος λειτουργιών που αντικειμενικό σκοπό έχουν την ανάπτυξη του βέλτιστου εμπορικού αποτελέσματος για την επιχείρηση.

Για την υλοποίηση του online καταστήματος χρησιμοποιήθηκε η βραβευμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, Generation NEXT που παρέχει πλήθος εργαλείων με άμεσα οφέλη για το Κτήμα Γκλίναβος. Η δυνατότητα γρήγορης αγοράς (χωρίς έξτρα κλικ στην περιγραφή του προϊόντος) αυξάνει δυναμικά το μέσο όρο του καλαθιού. Το εργαλείο food pairing, δίνοντας συγκεκριμένους συνδυασμούς γεύματος και κρασιού, επιτρέπει την προσωποποιημένη και στοχευμένη εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη της επιχείρησης. Η δυνατότητα internationalization επιτρέπει διαφορετικές εμπορικές πολιτικές στην εγχώρια και διεθνή αγορά και ευνοεί την εξάπλωση του brand σε άλλες χώρες. Οι ειδικές ενότητες «Το Κτήμα μας», «Βραβεία» και «Blog» παρέχουν ενημέρωση και χρήσιμες πληροφορίες στο κοινό για το brand και ενισχύουν το bond μεταξύ καταναλωτή και επιχείρησης.

Μέσω του https://www.glinavoscellar.gr/el το Κτήμα Γκλίναβος φιλοδοξεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την επιχειρηματική του δυναμική και η ομάδα της Generation Y στοχεύει στην ανάδειξη ενός ακόμα ευχαριστημένου συνεργάτη με κυρίαρχη θέση στην αγορά.

Επιστροφή στη λίστα νέων

  • Cert_eett
  • Cert_ruby
  • Cert_rails
  • Partnerbadge-horizontal
  • Greca
  • Iab_hellas

Εγγραφείτε στη λίστα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα!