Πείτε μας για το δικό σας project!

Περιγράψτε μας το project σας και δείτε τι ιδέες και προτάσεις μπορούμε να ετοιμάσουμε για εσάς.

Ζητήστε συμβουλή

4 συμβουλές για έναν πετυχημένο Instagram διαγωνισμό

δημοσιεύθηκε στις 18/07/2018

Ενώ το Facebook παραμένει το Νο1 κοινωνικό δίκτυο για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, το Instagram φαίνεται ότι έχει αρχίσει να μικραίνει την απόσταση και να αυξάνει συνεχώς τη δυναμική του.

Το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης που βασίζεται στην εικόνα έχει μέχρι στιγμής περισσότερους από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα και είναι το πιο ταχέως αναπτυσσόμενο social media. Παράλληλα, τα Instagram Stories έχουν περισσότερους από 400 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες.

Και όσο το Instagram συνεχίζει να επεκτείνεται, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες να φτάσει μια επιχείρηση πιθανούς καταναλωτές μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής.

Όπως και όλα τα υπόλοιπα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, το Instagram χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο ο οποίος επιβραβεύει την μεγαλύτερη αλληλεπίδραση του κοινού με τον εκάστοτε λογαριασμό και τον κάνει περισσότερο ορατό και προσβάσιμο σε ακόμα περισσότερους χρήστες. Οπότε αν θέλετε να αυξήσετε το engagement πρέπει να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε το Instagram.

Και για να το πετύχετε αυτό μία έξυπνη επιχειρηματική κίνηση είναι ένας Instagram Διαγωνισμός.

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι λογαριασμοί του Instagram που τρέχουν διαγωνισμούς σε σταθερή βάση έχουν 70% πιο γρήγορη αύξηση από ότι οι υπόλοιποι λογαριασμοί. Επίσης ένας διαγωνισμός μπορεί να αποφέρει 65 φορές περισσότερα σχόλια σε μία φωτογραφία και 3.5 φορές περισσότερα Likes.

Παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές για να στήσετε πετυχημένους και αποδοτικούς Instagram διαγωνισμούς.

  1. 1. Ακολουθήστε τους κανόνες

Αν πρόκειται να τρέξετε κάποιον διαγωνισμό στο Instagram θα πρέπει να συμβαδίσετε με τους κανόνες που θέτει η πλατφόρμα, όπως:

  • Κάνετε ευδιάκριτους τους όρους και τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού
  • Πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι ο διαγωνισμός δεν συνδέεται σε καμία περίπτωση με το ίδιο το Instagram, ούτε χορηγείται από αυτό
  • Δεν πρέπει να προωθείτε ανακριβές περιεχόμενο με τον λογαριασμό σας και ούτε να προβάλετε περιεχόμενο που δεν αφορά τους ακολούθους σας

Η καλύτερη τακτική για να είστε προστετευμένοι από πιθανή παραβίαση των όρων του Instagram είναι να συγκεντρώσετε όλες τις πληροφορίες και κανόνες του διαγωνισμού σε μία landing page στο site σας αποκλειστικά αφιερωμένη στον διαγωνισμό, ώστε να ενημερώνετε επαρκώς τους χρήστες.

  1. 2. Χρησιμοποιείστε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου

Μερικές αποτελεσματικές ιδέες για Instagram διαγωνισμό είναι:

Tag-to-win contests: Για να είναι αποτελεσματικός ένας διαγωνισμός πρέπει να επιτύχετε πολύ περισσότερα από το να αλληλεπιδράσετε απλώς με τους followers σας – πρέπει να αυξήσετε την αξία των ακολούθων σας και να προσελκύσετε περισσότερους.

Photo contests: Παρότι ένας απλός Tag-to-win διαγωνισμός είναι αρκετά αποδοτικός, αν πραγματικά θέλετε να αλληλεπιδράσετε με τους followers σας και να αυξήσετε ακόμα περισσότερο το reach, ένας Photo διαγωνισμός είναι ο καλύτερος τρόπος να το κάνετε.

  1. 3. Κάντε το διαγωνισμό να αξίζει το χρόνο των followers σας

Για να είναι ένας διαγωνισμός πιο αποτελεσματικός πρέπει να αξίζει τον χρόνο που θα ασχοληθεί μαζί του κάποιος χρήστης. Αν εκείνος νιώσει ότι δεν «παίρνει» αρκετά σαν αντάλλαγμα της προσοχής του, τότε απλώς δεν θα συμμετάσχει.

Ουσιαστικά, όσο μεγαλύτερες είναι οι προσδοκίες σας για την προσέλκυση καινούργιων χρηστών τόσο μεγαλύτερη θα πρέπει να είναι και η επιβράβευσή τους. Παραδείγματος χάρη, μια δωροεπιταγή των 10 ευρώ ίσως να είναι καλή για έναν απλό Tag or Like-to-win διαγωνισμό, όμως πιθανότατα να μην λειτουργήσει σε έναν διαγωνισμό φωτογραφίας, καθώς θα χρειαστεί να δώσετε περισσότερα σε ένα χρήστη για να δημοσιεύσει κάτι στον τοίχο του.

  1. 4. Προώθηση, προώθηση και πάλι... προώθηση

Εκτός και αν έχετε πολλές χιλιάδες followers, ίσως να μην είναι αρκετό για να στεφθεί με επιτυχία ένας διαγωνισμός σας, απλώς με το να τον δημοσιεύσετε στον λογαριασμό σας. Θα χρειαστεί να τον προωθήσετε μέσω διαφόρων πλατφορμών.

Κάποιες καλές ιδέες για να δημοσιεύσετε παράλληλα τον διαγωνισμό σας είναι:

  • Σε άλλα social media που κατέχετε
  • Στο website ή στο blog σας
  • Μέσω e-mail newsletter

Κάνοντας αυτή την παράλληλη προώθηση και σε άλλα μέσα πέρα από το Instagram profile σας αυξάνετε το engagement με πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Επιστροφή στη λίστα νέων

  • Cert_eett
  • Cert_ruby
  • Cert_rails
  • Partnerbadge-horizontal
  • Greca
  • Iab_hellas

Εγγραφείτε στη λίστα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα!