Πείτε μας για το δικό σας project!

Περιγράψτε μας το project σας και δείτε τι ιδέες και προτάσεις μπορούμε να ετοιμάσουμε για εσάς.

Ζητήστε συμβουλή

4 «καλές πρακτικές» παραγωγής βίντεο στο Facebook

δημοσιεύθηκε στις 28/08/2018

Το βίντεο είναι ο κορυφαίος τύπος περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που οδήγησε σε μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργία βίντεο παραγωγών.

Πραγματικά, αν θέλετε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του Facebook σας, αλλά και όλων των υπόλοιπων Μέσων που διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε ενδιαφέρον και με ελκυστικό περιεχόμενο βίντεο για το κοινό σας.

Ακολουθούν ορισμένες βασικές συμβουλές βίντεο για την επίτευξη των στόχων σας:

1. Δημιουργήστε πιστούς οπαδούς

Όσο περισσότεροι άνθρωποι επιστρέφουν για να παρακολουθήσουν το περιεχόμενό σας - είτε πρόκειται για εβδομαδιαία κάλυψη είτε για επεισόδιο ανα επεισόδιο, τόσο καλύτερη είναι η απήχηση του περιεχομένου σας. Το Facebook εξετάζει πόσο συχνά οι θεατές επιστρέφουν για να παρακολουθήσουν το περιεχόμενό σας και πόσο εσείς φροντίζετε να το διατηρείτε σε εβδομαδιαία βάση.

Η συνέπεια ήταν πάντα κλειδί για τους δημιουργούς έτσι ώστε οι θαυμαστές τους να ξέρουν πότε να περιμένουν νέο περιεχόμενο.

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί περιεχόμενο σε τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά αξίζει να προσπαθήσετε να έχετε μια σταθερή περιοδικότητα και να διατηρήσετε μια κανονική και επαναλαμβανόμενη διαδικασία για να βοηθήσετε τους οπαδούς να συντονίσουν και να ενισχύσουν την αλληλεπίδρασή τους μαζί σας.

2. Μην παραλείπετε να απαντάτε σε σχόλια και ερωτήσεις

Η δαπάνη λίγων λεπτών για να απαντήσετε σε σχόλια και ερωτήσεις μπορεί να μετατρέψει έναν περιστασιακό θεατή σε έναν πιστό ακόλουθο.

Αυτό όχι μόνο μπορεί να δημιουργήσει πιστό κοινό που θα θέλει να παρακολουθεί το βίντεο περιεχόμενό σας στο Facebook αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες πλατφόρμες που διαχειρίζεστε.

3. Μοιραστείτε το βίντεο περιεχόμενό σας σε όλα τα κοινωνικά σας κανάλια

Εάν θέλετε να εξασφαλίσετε μέγιστη προσβασιμότητα και ανταπόκριση, πρέπει επίσης να προσπαθείτε να αξιοποιήσετε όλους  τους άλλες διαύλους διανομής για να φτάσετε το κοινό σας.

Οι λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα tweets, οι ομάδες LinkedIn - όπου και αν βρίσκεστε, είναι μερικά ακόμα κανάλια στα οποία μπορείτε να διαμοιράζετε το βίντεο περιεχόμενό σας, ώστε να προσεγγίζετε όσο το δυνατόν περισσότερους θεατές.

4. Να συμμορφώνεστε με τους κανονισμούς του Facebook

Μια άλλη βασική παρατήρηση εδώ είναι οι οδηγίες του Facebook γύρω από την αυθεντικότητα των βίντεο και τον περιορισμό της καταπάτησης των πνευματικών δικαιωμάτων.

Θυμηθείτε να προωθείτε αυθεντικό περιεχόμενο σύμφωνο με τις Οδηγίες και τους Κανονισμούς του Facebook. Και για να το καταφέρετε αυτό ένας από τους βασικούς τρόπους είναι να αποφεύγετε την προσέλκυση θεατών στο βίντεο σας με αθέμιτους τρόπους.

Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να αποφύγετε να ζητάτε από τους θεατές να κάνουν “like”, “tag”, or “share” καθώς αυτό ενδέχεται να οδηγήσει στο να επισημανθεί το περιεχόμενό σας.

Επιστροφή στη λίστα νέων

  • Cert_eett
  • Cert_ruby
  • Cert_rails
  • Partnerbadge-horizontal
  • Greca
  • Iab_hellas

Εγγραφείτε στη λίστα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα!