Πείτε μας για το δικό σας project!

Περιγράψτε μας το project σας και δείτε τι ιδέες και προτάσεις μπορούμε να ετοιμάσουμε για εσάς.

Ζητήστε συμβουλή

Οι 5 κορυφαίες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2019.

δημοσιεύθηκε στις 09/01/2019

Το ψηφιακό μάρκετινγκ γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό, καθώς οι έμποροι αναζητούν τρόπους για να έχουν τα πιο ελκυστικά αποτελέσματα στις επικοινωνιακές εκστρατείες τους.

Το 2019 θα είναι ένα ακόμη έτος πολλών αλλαγών στον τομέα της ψηφιακής ανάπτυξης και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι νέες τάσεις θα ενισχυθούν, παίρνοντας τη θέση των πιο «αδύναμων», θέτοντας ένα νέο περιβάλλον δράσης για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ.

Ποια είναι όμως τα 5 κορυφαία εργαλεία που αναμένεται να χρησιμοποιηθούν το 2019;

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) θα παίξει βασικό ρόλο και θα επηρεάσει αισθητά τις στρατηγικές μάρκετινγκ ανά τον κόσμο. Είναι σημαντικό βέβαια να δούμε πώς ακριβώς θα χρησιμοποιηθεί προς όφελος τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων.

Με την Τ.Ν., η ανάλυση των δεδομένων γίνεται ευκολότερη, με την προβολή εξατομικευμένου περιεχόμενου και προσφορές σε κάθε ξεχωριστή περίσταση, αναλύοντας την τοποθεσία, τη συσκευή, τα δημογραφικά στοιχεία κ.λπ.

Στην περίπτωση της Τ.Ν., η μεγάλη πρόκληση έγκειται στην ανάπτυξη των chatbots και του τρόπου με τον οποίο θα χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση των προκλήσεων των επιχειρήσεων.

Τα chatbots περιλαμβάνονται επίσης στις τάσεις που συνεχίζουν να εξελίσσονται και θα βρίσκονται στο κέντρο των marketing plans, για το 2019. Αναφέρεται επίσης ότι τα chatbots σύντομα θα κατακλύσουν και τα mobile apps.

Τα Chatbots είναι καταλληλότερα για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών από το κινητό, καθιστώντας τη διαδικασία πιο εύκολη και πιο άμεση. Ήδη παρατηρείται μια προτίμηση προς τα chatbots για απλές καθημερινές συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου και εκτιμάται ότι μέχρι το 2020, τα chatbots θα χρησιμοποιούνται στο 85% όλων των B2C αλληλεπιδράσεων.

Οι φωνητικές αναζητήσεις θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται, αφού κάποιος μπορεί να ψάξει ή να αγοράσει με τη φωνή του, μέσω ψηφιακών βοηθών. Υπάρχουν προβλέψεις ότι σχεδόν το 50% των αναζητήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο θα πραγματοποιείται με τον τρόπο αυτό το 2019.

Πολλοί άνθρωποι μπορεί να διστάζουν να δώσουν εντολές στη συσκευή τους, όμως είναι γεγονός ότι η νέα γενιά βρίσκει την παραπάνω διαδικασία διασκεδαστική και ιδιαίτερα χρήσιμη. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, είναι σημαντικό να εξοικονομείται πολύτιμος χρόνος και να απλοποιούνται οι διαδικασίες υπέρ των χρηστών και για αυτό, είναι γεγονός ότι οι φωνητικές αναζητήσεις είναι μια τάση που «ήρθε για να μείνει».

Η προσωποποιημένη προσέγγιση γίνεται όλο και πιο έντονη. Οι επιχειρήσεις τμηματοποιούν τις εκστρατείες επικοινωνίας τους και τις εξατομικεύουν ολοένα και περισσότερο.

Η εξατομικευμένη προσέγγιση των πελατών έχει πλέον γίνει πολύ εύκολη: πρώτον, λόγω των ηλεκτρονικών μέσων που παρέχουν βασικές πληροφορίες, όπως τα ενδιαφέροντα, τις επιθυμίες, τις συμπεριφορές των χρηστών και δεύτερον λόγω των ηλεκτρονικών συστημάτων συγκεκριμένης καταγραφής των δυνητικών πελατών. Η εξατομικευμένη αυτή λειτουργία αποδίδει καλύτερα επειδή κάθε πελάτης έχει διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικά χαρακτηριστικά. Όλοι πλέον στοχεύουν σε μια προσέγγιση 360 μοιρών, που να ικανοποιεί ολόκληρη την πελατειακή γκάμα μιας επιχείρησης. Άλλωστε και οι χρήστες αναμένουν πλέον μια πιο εξατομικευμένη προσέγγιση, αναγκάζοντας επί της ουσίας τις επιχειρήσεις να προσανατολιστούν προς την πορεία αυτή.

Το βίντεο κατέχει την κορυφαία θέση των εργαλείων μάρκετινγκ για την παραγωγή στοχευμένου περιεχομένου. Η ανάγκη για υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι μεγαλύτερη από ποτέ, καθώς αυξάνεται ο ανταγωνισμός. Από την άλλη πλευρά, μόνο το καλό περιεχόμενο δεν αρκεί. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο στόχος της Google είναι να καταστήσει φιλικό το περιβάλλον περιήγησης του χρήστη, και να μην τον «ενοχλήσει». Στο σημείο αυτό παρεμβαίνει το βίντεο, το οποίο γίνεται ένα εγγενές κομμάτι του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, καθώς είναι πολύ πιο εύκολο να περαστεί μέσω βίντεο ένα μήνυμα από ό, τι μέσω κάποιου κειμένου.

Προσφέρει επίσης πολλά άλλα οφέλη σε μια καμπάνια μάρκετινγκ που θα μπορεί να βοηθήσει την εκάστοτε επιχείρησή να βρει νέους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Το πρώτο και πιο προφανές που μπορεί να κάνει η χρήση βίντεο ενώ άλλες μορφές περιεχομένου δεν μπορούν, είναι το γεγονός ότι πίσω από το μήνυμα υπάρχει ένα άτομο, που άμεσα και κατανοητά το επικοινωνεί. Με τον τρόπο αυτό χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης γύρω από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Είμαστε πολύ πιο πρόθυμοι να ακούσουμε κάποιον και να δούμε το μήνυμά του όταν βλέπουμε το πρόσωπό του και το βίντεο δημιουργεί μια σύνδεση που είναι πραγματική και απλή!

Πλατφόρμες όπως το Netflix, το YouTube, το Amazon Prime Video, το Facebook Live, δίνουν μια ξεκάθαρη ώθηση στην εποχή του livestream, καθιστώντας τη, τη μεγαλύτερη online τάση που θα συνεχίσει να αυξάνεται. Σύμφωνα με την Cisco, το 82% της διαδικτυακής κίνησης θα πραγματοποιείται μέσω βίντεο μέχρι το 2021!

Όλα τα παραπάνω εργαλεία και στρατηγικές σίγουρα αποτελούν σημαντικά όπλα στη φαρέτρα των επαγγελματιών του μάρκετινγκ, χωρίς όμως να αντικαθιστούν την κλασική και δοκιμασμένη πορεία σχεδιασμού των επικοινωνιακών και προωθητικών δράσεων.

 

Επιστροφή στη λίστα νέων

  • Cert_eett
  • Cert_ruby
  • Cert_rails
  • Partnerbadge-horizontal
  • Greca
  • Iab_hellas

Εγγραφείτε στη λίστα

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα!